Založ si blog

OTVORENÝ LIST PRE JUDr. MARIÁNA KONKOLOVSKÉHO

Vážený pán JUDr. Marián Konkolovský, dozorujúci prokurátor vo veci v Komárne, už známej ako Causa MEISEL.
Ako už asi iste viete, v stredu 24. Marca 2021 Krajský súd v Nitre právoplatne zrušil rozhodnutie I. stupňového súdu a v plnom rozsahu ma oslobodil spod obžaloby. Senát Krajského súdu v Nitre sa absolútne podrobne zoznámil so spisovým materiálom a so všetkými mojimi navrhovanými ako aj s vykonanými dôkazmi, čo malo za následok vyslovenia a potvrdenia mojej plnej neviny a môjho nezákonného trestného stíhania vedeného a najmä dozorujúceho vami voči mojej osobe únavných a nesmierne ťažkých 8 rokov počas ktorých, som sa Vám všetkými možnými zákonnými prostriedkami, ktoré mi ako obžalovanému prislúchali, snažil poukazovať, že sa mýlite.
Ja osobne si myslím a som o tom presvedčený, že z Vašej strany nešlo o neúmyselné konanie nebodaj o právny názor. Som o tom presvedčený preto, že Vaše vzdelanie tento fakt potvrdzuje. Je nepredstaviteľné, aby prokurátor Okresnej prokuratúry, ktorý čestne zložil justičné skúšky, nepoznal inštitút nutnej obrany, nevedel vyhodnotiť dôkazy, opieral sa o demagogické tvrdenia nenachádzajúc oporu v žiadnom zákone, presviedča súd klamlivými faktami či nevšimne si absolútne zjavné krivé výpovede. Je nepredstaviteľné, aby prokurátor posielal niekoľko rokov po skutku nevinného človeka na všemožné a ponižujúce psychiatrické vyšetrenia a snažil sa spochybňovať moje mentálne zdravie. Je nepredstaviteľné aby sa človek s právnym vzdelaním pôsobiac na prokuratúre, neúmyselne staval k svojej profesii tak neodborne, neúctivo a v rozpore s dobrými mravmi.
Ja, však Vaše vzdelanie ani omylom nespochybňujem. Ste jednoducho právnik, ktorého názory sú často neskoršie preukázané ako mylné. Ste jednoducho právnik, ktorému nezákonnosti nevyvolávajú pocity sebareflexie, pokiaľ vám vyhovujú.
Takmer tretinu svojho života som bol Vami obžalovaný za skutky, ktoré som nespáchal.
Za skutky, ktoré boli od začiatku absolútne vyvrátené a to najme kamerovým záznamom, už pred vznesením môjho obvinenia. Vám, však zjavne nikdy nešlo o pravdu. Podrobne ste mal naštudovaný zákon o SBS, vediac, že svojím konaním mi znemožňujete podnikať v tomto obore, v ktorom som už vtedy podnikal. Pred hlavným pojednávaním 1. stupňa ste ma, neoficiálne na chodbe súdu žiadal, aby som prijal dohodu o vine a treste, že ešte je šanca aby som podnikal v SBS. Žiadali ste ma aby som prijal Vašu dohodu, za skutky ktoré som nikdy nespáchal. Vedeli ste, že už len toto je jediná cesta ktorá Vás zbaví zodpovednosti za nezákonnú žalobu ktorú ste na mňa uvalil a za nezákonnosti ktoré ste voči mne napáchal. Moje priznanie, že som skutok spáchal, prijal trest a zaplatil pokutu.
Niekoľko rokov, ste sa snažil navodiť dojem, že som poškodených bez dôvodne napadol so zbraňou.
Spolu so znalcom Škodáčkom, s ktorým údajne spolu chodíte na dovolenky, ste podľa môjho názoru sfalšovali znalecký posudok týkajúci sa tohto skutku, čo neskôr aj vyšlo na povrch a túto chybu ktorá bola pilierom Vašej obžaloby, ste nazval len písalskou chybou aby ste tak zachránili svojho kamaráta pred trestnoprávnymi následkami.
Nakoľko, ste mi na väčšinu mojich sťažností a trestných oznámení odpisoval osobne vy sám, často s odôvodneniami, že sa svojimi sťažnosťami domáham len svojich subjektívnych názorov a že ich preverovaním by ste ovplyvňoval svedkov, tak teraz, Vás týmto listom vyzývam, aby ste v týchto podaniach bezpodmienečne okamžite konal, nakoľko dôvody pre ktoré ste uvádzal, že vo veci nemôžete konať právoplatným rozhodnutím súdu II. stupňa pominuli.
Zároveň Vás týmto vyzývam, aby ste konečne konal objektívne a nie subjektívne podľa svojho názoru, ale v súlade so zákonom. Dúfam, že budete rovnako aktívny ako pri posudzovaní mojej trestnej zodpovednosti.
Spolieham na Váš spravodlivý a morálny úsudok.
Mgr. Martin Meisel

Môže sa jednať o špinavé a nekalé praktiky prokuratúry ako upratať možné porušovanie zákonov zo strany polície?

11.02.2022

Počas súdneho konania bolo podané trestné oznámenie na údajných poškodených, že ako svedkovia poškodení pred súdom nehovoria pravdu. V prípade, žeby vyšetrovatelia v Komárne mali snahu vyšetrovať , ale oni snahu vyšetrovať nemali mohlo by sa jednať o trestný čin krivej výpovede alebo krivého obvinenia. Na naše trestné oznámenie sme dostali odpoveď od pána [...]

Za pravdu budeme bojovať ďalej

01.10.2021

Tak ahojte píšeme znovu a teraz budeme písať o tom ako sa podľa nášho názoru zametajú prešľapy policajtov v Komárne a to komárňanskou prokuratúrou. V roku 2019 sme podali sťažnosť na postup policajtky, ktorá je dnes funkcionárka. Dozorujúci prokurátor, ktorý dozoroval trestnú vec ktorej sa to týkalo nás upovedomil, že policajtka konala v súlade so zákonom, teda [...]

Má inšpekcia dva rozdielne metre?

16.09.2021

Na Slovensku sa vo veľkom zatýka a zatýkajú sa policajti podozriví zo spáchania trestných činov. Doteraz to vyzerá, že sa tieto veci zakrývali a odrazu to prasklo na plné obrátky a inšpekcia sa tieto trestné činy snaží objasniť a vyšetriť. No asi nefunguje všade jeden meter, ktorý by bol rovnaký lebo aj v našom prípade v Komárne sme podali trestné oznámenia za možné [...]

Andrej Danko, semafor

Polícia zverejnila po viac ako troch mesiacoch video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky.

Antony Blinken / Si Ťin-pching /

USA a Čína musia byť partnermi, vyhlásil prezident Si na stretnutí s Blinkenom

26.04.2024 12:24

Americký minister zahraničných vecí, ktorý v piatok končí návštevu Číny, predtým rokoval so svojím čínskym náprotivkom Wang Iom viac ako päť a pol hodiny.

ján slota

Obnovený proces v korupčnej kauze Jána Slotu prerušili

26.04.2024 11:21, aktualizované: 12:25

Kým Ústavný súd SR nerozhodne, dovtedy bude konanie prerušené. Prokurátor voči tomu podal sťažnosť.

Slávnostné otvorenie DSB observatória v Bratislave

VIDEO: Bratislava má prvú hvezdáreň, zložili sa na ňu sponzori a nadšenci. Neskôr privíta aj širokú verejnosť

26.04.2024 10:55

Na Deutsche Schule Bratislava slávnostne otvorili prvú hvezdáreň v Bratislave - DSB Observatórium.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 51
Celková čítanosť: 226996x
Priemerná čítanosť článkov: 4451x

Autor blogu

Kategórie